L'Ajuntament de Sant Pere de Ribes convoca reunions amb els veïns sobre els projectes del FEIL

L'Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha programat un cicle de reunions informatives sobre les obres dels projectes del fons estatal d'inversió local (FEIL), que s'iniciaran dimarts després de Setmana Santa. El 15 d'abril, a les 21:15 hores, la sala polivalent de la Vinya d'en Petaca de les Roquetes serà l'escenari de la primera de les sessions públiques, en aquesta ocasió destinada als comerciants del nucli. Els comerciants de Ribes estan convocats a una altra reunió el dia 16 d'abril, a les 21:15 hores, a la sala d'actes de l'edifici de Can Puig. La reunió sobre les obres previstes al CEIP Els Costerets, el CEIP Riera de Ribes i la llar d'infants El Cargol es farà el dia 17 d'abril, a les 15 hores, a la sala d'actes de Can Puig. El dia abans, 16 d'abril, a la mateixa hora i a la sala polivalent de la Vinya d'en Petaca, s'informarà del que es farà al CEIP Santa Eulàlia i al CEIP Les Roquetes. Pel que fa a les entitats i associacions, l'Ajuntament ha previst dues convocatòries. Una a Can Puig, el dia 20 d'abril, per explicar les millores que es faran en aquestes mateixes dependències municipals on hi ha l'àrea de Serveis a la Persona i els projectes d'alguns equipaments esportius. L'altra es farà a la Vinya d'en Petaca, el 22 d'abril, per parlar del projecte de millora del centre cívic L'Espai de les Roquetes. Totes dues reunions s'iniciaran a les 20:30 hores. El 18 d'abril, a les 11 hores, s'ha programat una reunió a peu de carrer amb els veïns de la plaça de l'Església de les Roquetes i, a les 18 hores, una altra amb els residents de la plaça situada entre els carrers Sant Joan i Comtes de Barcelona. El 19 d'abril, a les 12 hores, a la plaça Francesc Layret de Ribes es farà la darrera trobada.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.