Urbanisme

la figuera

Llum verd “sense cap pega” al primer POUM

El petit municipi de la Figuera (Priorat), d'encara no 150 habitants, ja té el seu primer pla urbanístic. L'última comissió d'Urbanisme de Tarragona va aprovar definitivament i “sense cap pega, ni una”, segons el director general d'Urbanisme, Pere Solà, el text provisional que havia presentat l'Ajuntament, aprovat al desembre. El document, de fet, es basa en les normes provisionals que el mateix govern havia aprovat l'any passat per al municipi, que sols reconeixien el sòl ja urbanitzable, amb l'única incorporació ara de la previsió d'un creixement de 25 habitatges, en una zona annexa al nucli, que de moment es defineix com a sòl urbanitzable no delimitat perquè l'Ajuntament el pugui catalogar “quan li convingui”. El pla, que es va començar a redactar el 2004 però que no es va aprovar inicialment fins al febrer del 2010, també preveu la rehabilitació amb vista al nucli actual, si bé determina la protecció d'algunes peces del carrer Major d'especial interès dins del petit clos emmurallat. El POUM també inclou la protecció paisatgística de gran part del terme, sobretot al voltant dels espais naturals del pas de l'Ase i la serra del Montsant.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona