Jordi Bordes Castells

Jordi Bordes Castells

L’APUNT

Rebentar la platea de saldo, mal inici

La decisió dels teatres públics de baixar els preus de determinades entrades fins a 10 euros, per celebrar el retorn del 100% de l’aforament no ha caigut gens bé. El sector, que ha anat a l’una...

Crítica
teatre visual

Somnis plaents

Comicitat surrealista per construir aquest personatge insòlit que es desviu per robar el que sigui als altres. Aurélia Thierrée interpreta aquesta cleptòmana, que cau simpàtica en un país que celebrem...

Crítica
teatre

Falta un cop de la tramuntana

A la posada en escena de La Víctor C li faltaun cop decisiu de tramuntana. Ara, la posada en escena arriba tova, com una marea llarga, d’onades lentes quan a la Caterina Albert (que firmava els textos...

Crítica
teatre

Galliner esvalotat

De la preciosa oportunitat que ofereix el Temporada Alta que directors internacionals apadrini un repartiment català sempre en surten sorpreses. Per exemple, la vulnerabilitat patètica de Julio Manrique...

L’APUNT

Un ‘tattoo’ per Temporada Alta

Ahir va arrencar el Temporada Alta, un festival que posiciona Catalunya com a capital europea a la tardor. Amb direccions de Guy Cassiers (avui) o de Aurélia Thierrée (dilluns i dimarts) que demostra...

L’APUNT

Àfora, viatjar de dins a fora

Focus, en el seu 35 aniversari, va presentar ahir al vespre al Teatre Romea un cartell ambiciós, que l’allibera del camp escènic. Àfora, que integra línies de treball iniciades com la Fundació Romea...

Crònica
terrassa noves tendències

Gestionar l’abstracte

La flaire de les noves tendències escèniques indiquen que els artistes han experimentat, amb molta profunditat, les formes. Fins a l’extrem. Bona part dels espectacles programats aquesta edició al...

L’APUNT

Multiplicar l’oferta cultural als ateneus

La Federació d’Ateneus de Catalunya fa anys que mira de donar el màxim servei als seus locals. Un exemple és el circuït de Cultura Popular als Ateneus, que arrenca dissabte amb una programació transversal...

Crítica
teatre

Clam al buit per despertar consciències

Per Jordi Coca, Shakespeare i Beckett són bessons (tot i haver viscut èpoques i països diferents) perquè són fills de la humanitat: Tots els mortals, doncs, som bessons. Segurament, per això, en...