l'apunt

Aprenentatge i mercat

En els darrers anys, a més dels singles, gais, sèniors i dinks (parelles sense fills), el mercat ha buscat altres públics que gastin més. Pel que fa a les famílies formades per la parella i els fills, la manera de fer incrementar el seu consum ha estat per la via dels infants. L'oferta d'oci per a nens ha augmentat considerablement, tot i que, sortosament, aquest increment s'ha expressat sobretot en ofertes culturals. Així, s'han produït interessants transformacions. Els espectacles infantils s'anomenen ara «familiars», ja que es busquen obres de lectura apta per a grans i menuts. En aquesta línia, tenim, aquest cap de setmana, la fira d'espectacles familiars d'Igualada. El festival Sònar també ha anunciat que programarà «música avançada» per a menuts. Aquestes propostes són doblement encoratjadores: fan front a la crisi perquè aporten dinamisme econòmic i alhora obren visió artística i cultural als infants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Cinema

‘Mexican Dream’, de Laura Plancarte, corona el palmarès de DocsBarcelona

Barcelona
Arts escèniques

El Festival Z acollirà 16 projectes escènics

Girona

Últim dia per veure les noves tendències del circ al Trapezi

REUS

Les Festes de Maig omplen els carrers de música i cultura popular

LLEIDA
CrÒnica

Ricky Gil i Biscuit, un bon treball d’arqueologia

dit o fet per dones

La pedra seca com una resistència

Música

In-Somni obre demà a Besalú, amb Bigott, una nova edició itinerant

besalú
música

El vidrerenc Àlex Pérez presentarà ‘Tot el que som’ al Festival Espurnes de Llagostera

vidreres
música

Sven Väth encapçalarà el cartell del festival electrònic Delirium

cassà de la selva