Cinema

cinema

La publicitat de ‘Barbenheimer’ fereix sensibilitats al Japó

La filial japonesa de Warner Bros ha criticat públicament els seus homòlegs nord-americans per les reaccions “desconsiderades” en els mems que combinen imatges lúdiques de Barbie amb núvols de bolet d’explosions atòmiques. El fenomen de taquilla que ha provocat l’estrena simultània de Barbie, que adapta al cinema la nina de Mattel, i Oppenheimer, film sobre el pare de la bomba atòmica, ha estat batejat amb el nom de Barbenheimer. Les interaccions del compte oficial de Barbie amb mems de Barbenheimer han generat malestar entre els internautes nipons i ha portat la distribuïdora japonesa de Barbie a disculpar-se i criticar els seus col·legues dels EUA, abans de la imminent estrena del film al Japó



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Alba Dedeu
Novel·lista

Alba Dedeu : “Hem d’aprendre a viure amb la incertesa”

Barcelona

Com tornar al passat si vens d’un lloc que ja no existeix

Girona
arts escèniques

Tretze teatres de les comarques gironines oferiran 3.780 butaques a la campanya Cap Butaca Buida

girona
música

Stay Homas, Figa Flawas, Lildami i Triquell actuaran al festival Harmonia de les Planes d’Hostoles

les planes d’hostoles
TEATRE

El TNC ironitza sobre els límits entre la llibertat individual i la col·lectiva

BARCELONA
TEATRE

Flotats s’alinea amb els ideòlegs de la Revolució Francesa a ‘La disputa’

BARCELONA
música

Vols a Anglaterra

GIRONA
CULTURA

Reus celebrarà la Fira Trapezi de circ del 8 al 12 de maig

reus
PATRIMONI

Descobreixen en sarcòfags de Santes Creus les restes intactes de nobles medievals

AIGUAMÚRCIA