Cinema

cinema

La publicitat de ‘Barbenheimer’ fereix sensibilitats al Japó

La filial japonesa de Warner Bros ha criticat públicament els seus homòlegs nord-americans per les reaccions “desconsiderades” en els mems que combinen imatges lúdiques de Barbie amb núvols de bolet d’explosions atòmiques. El fenomen de taquilla que ha provocat l’estrena simultània de Barbie, que adapta al cinema la nina de Mattel, i Oppenheimer, film sobre el pare de la bomba atòmica, ha estat batejat amb el nom de Barbenheimer. Les interaccions del compte oficial de Barbie amb mems de Barbenheimer han generat malestar entre els internautes nipons i ha portat la distribuïdora japonesa de Barbie a disculpar-se i criticar els seus col·legues dels EUA, abans de la imminent estrena del film al Japó



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Arquitectura

Clara Crous i d’Harquitectes, Premi Arquitectures ex aequo del COAC 2024

Girona
GIRONA

La penya flamenca La Gerundina clou amb una festa la celebració del seu 10è aniversari

girona
TEATRE

Cultura incentiva l’impuls d’un mercat estratègic de teatres de sala

BARCELONA
Cultura

El Museu Morera de Lleida obre al públic l’espai on conserva i restaura obres d’art

Lleida
música

El 2n Festival de Jazz omplirà de ‘swing’ Matadepera aquest cap de setmana

matadepera
GIRONA

Miquel Muñoz guanya el Premi Joves Fotògraf(e)s de l’INSPAI

GIRONA
MÚSICA

Antònia Font, Tomeu Penya i Juligan DJ faran “una festa” a Sons del Món

roses

L’origen fosc i intrigant del Degas de Todocolección

Barcelona
Richard Linklater
Director de cinema

“L’art conformista és avorrit i segurament ni tan sols és art”

Barcelona