Música

El disc de Pau Riba amb la Fireluche, el 7 de juny

Segona florada (U98 Music), el disc pòstum de Pau Riba, sorgit de la seva segona col·laboració amb l’ Orchestra Fireluche , es publicarà el 7 de juny i es presentarà el dia 18 de juny al municipi baixempordanès de la Pera, dins del Festival Ítaca . Produït per Lluís Costa, el disc inclou deu temes, entre la cançó i el recitat, gravats entre l’octubre de 2021 i el gener de 2022, tot i que Riba hi va estar treballant fins la mateixa setmana de la seva mort, el 6 de març. Com a single s’ha triat D’Aina, l’últim tema compost per Riba, “dedicat a qui, durant setmanes, el va apeixar amb un gotet diari de llet materna”. A la tardor sortirà el disc en vinil, serigrafiat per Sebi Subirós a partir d’una il·lustració de Tura Sanglas i el disseny d’Elena Gascon.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Música

Madonna fa ballar un milió i mig de persones a Copacabana

rio de janeiro
arts escèniques i música

El Límbic atrau 21.000 persones a Santa Coloma de Gramenet

barcelona
Ramon Coll
Arqueòleg. Autor d’ ‘El santuari ibèric de la cova de les Encantades del Montcabrer’

“La cova de les Encantades és l’únic santuari dels laietans”

PREMIÀ DE MAR
MÚSICA

Documenten les intèrprets no vocalistes de les formacions de ball dels anys 30

GIRONA

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca