Música

Rosalía publica ‘Tuya’, una barreja de reggaeton i flamenc

La nova proposta té influències japoneses

  • Rosalía EFE.
  • VÍDEO: Rosalía

Tuya és la nova proposta de la cantant de Sant Esteve Sesrovires, Rosalía. En aquesta nova cançó publicada aquest divendres barreja reggaeton, instruments japonesos, flamenc i tecno. L’artista torna a explorar l’univers sonor de l’àlbum Motomami, amb les influències estètiques asiàtiques incloses ja en els vídeos de cançons com Hentai, Chicken Teriyaki o Candy. Rosalía ha gravat íntegrament el videoclip de la cançó al Japó sota la direcció d’Stillz. En el vídeo Rosalía camina pels carrers de Tòquio juntament amb un gosset, en el que pot ser una “carta d’amor” al Japó.

La nova proposta de Rosalía arriba en plena gira pels festivals d’Europa i després de la publicació d’un projecte conjunt amb la seva parella, Rauw Alejandro.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

música

Aire, el nou projecte dels cassanencs Anna Pérez i Xevi Vallès, estrena el seu primer disc

cassà de la selva
cultura solidària

El 19è festival El Patio de La Penyora arribarà dimarts al centre penitenciari de Wad-Ras

girona

Manrique salva el primer curs al Lliure amb un cartell molt popular

BARCELONA
ART

Clara Oliveras honora l’exili de l’avi al Mume a través d’una pala

La Jonquera
ART

El MNAC adquireix una pintura de Tamburini gràcies a una donació de la Godia

BARCELONA

La primera trobada de productors gironins d’arts escèniques serà el 18 de juny

salt
la bisbal d’empordà

Més de 40 espectacles i una aposta pel circ inclusiu en la Fira del Circ al Carrer

LA BISBAL D’EMPORDÀ
Sónar 2024

La IA ens farà la bugada, no les cançons

BARCELONA
Crítica

Aquells que moren quan estimen