Economia

Turisme de família, a la vall de Camprodon

La Generalitat certifica la vall com a atractiu en aquest àmbit

La vall de Camprodon s’ha convertit en la vint-i-setena destinació de turisme familiar, en aquest cas, en turisme de natura i muntanya en família. Amb una superfície de 293,34 quilòmetres quadrats, s’estructura seguint el riu Ter i té un relleu que va dels 500 als quasi 3.000 metres. Gaudeix d’un clima d’alta muntanya, a cotes altes, i un clima de muntanya mitjana, als fons de vall i a peu de vessants.

El director general de Turisme, Octavi Bono, ha lliurat als alcaldes i alcaldesses de Camprodon, Xavier Guitart; de Sant Pau de Segúries, Dolors Cambras; Vilallonga de Ter, Mònica Bonsoms; Molló, Josep Coma; i Setcases, Anna Vila, així com a la regidora de Llanars, Concepció Carrera, els diplomes que acrediten aquests municipis com a destinació de natura i muntanya en família.

El director general de Turisme també ha lliurat les plaques acreditatives als 31 establiments dels municipis certificats: 17 allotjaments turístics, 5 empreses d’activitats, 7 restaurants, una oficina d’informació turística, i l’estació d’esquí Vallter 2000. Aquest alt nombre de certificacions demostra, segons ha remarcat ell mateix, l’alt grau d’implicació del sector turístic de la zona, públic i privat, en aquest projecte de promoció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva