Economia

L’omnicanalitat arriba també a la compra al supermercat

Connectar el client amb el món digital i físic alhora és el que pretén Condis amb l’aplicació Condis Family, que va llançar al mercat al setembre. Està sincronitzada amb condisline.com, el supermercat en línia de la firma, i també amb les botigues físiques, de manera que els usuaris poden començar a compar a través del mòbil i finalitzar el procés a la botiga habitual. L’aplicació també permet fer comandes, encarregar productes frescos a través d’un xat directe amb la botiga habitual, accedir a informació nutricional, del fabricant, de preus i de composició dels productes en catàleg, rebre recomanacions de receptes segons la compra realitzada i alertes de sortejos, tallers i descomptes. Omnicanalitat plena.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Roses rep el primer dels nou creuers que hi passaran aquesta temporada

roses

Mig miler de persones demanen reduir la jornada laboral

girona
economia

El BBVA garanteix el seu “compromís total amb Catalunya”

barcelona
economia

Clam per “menys jornada i millors salaris” en un Primer de Maig marcat pel 12-M

barcelona

Finalitza el tall a la C-66 per protestar contra la gestió de la sequera

la pera
QUERALBS

FGC i Queralbs arriben a un principi d’acord per la gestió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

Rècord d’inversió estrangera a les Terres de l’Ebre en cinc anys

Tortosa
economia

El BBVA explora una possible fusió amb el Banc Sabadell

barcelona
economia

La zona euro deixa enrere la recessió tècnica

barcelona