Economia

TURISME

El pont porta més visites a la Molina que el 2015

La Molina arrenca el pont de la Puríssima multiplicant per 7 el nombre de visitants del 2015. Amb 1.800 visitants, la Molina confirma el bon inici de temporada, sobretot amb relació a l'any passat, en què amb prou feines s'havia arribat als 250, segons Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Vallter (900), Vall de Núria (800) i Espot i Port Ainé (950) també van tenir una arrencada millor respecte de la temporada anterior.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

CCOO critica l’acord laboral signat per a la Copa Amèrica

BARCELONA
ECONOMIA

El Port de Barcelona i el de Xangai col·laboraran en innovació i descarbonització

TÀRREGA
Economia

El Sabadell insta el BBVA a dir quins accionistes donen suport a l’OPA

barcelona
amèrica del sud

L’Argentina es paralitza en la segona vaga general contra Milei

barcelona
Economia

El Sabadell respon: Denuncia el BBVA a la CNMV per vulnerar la llei d’OPAs

barcelona
VIDRERES

L’àrea d'economia va gestionar 67 ofertes de feina el 2023

VIDRERES
Consolidar un monopoli?
l’anàlisi

Consolidar un monopoli?

economia

OPA hostil del BBVA al Sabadell amb acomiadaments

madrid
economia

Rebuig frontal a una OPA que es cola en la campanya

barcelona