Economia

Les dones han patit més els efectes del teletreball

Les dones han tingut un 20% més de fatiga mental i un 16% més d’estrès que els homes durant els dies de teletreball per la Covid-19, a causa de la major dedicació a la cura de fills i persones dependents, segons un estudi de l’IESE del qual Efe s’ha fet ressò.

L’informe Dona i treball en remot durant la Covid-19, coordinat per la directora del Centre Treball i Família de l’IESE, Mireia las Heras, assenyala que el percentatge es dispara al 33% i al 18%, respectivament, en el cas de les mares solteres. El treball es va fer durant la segona quinzena de maig i hi van participar 750 persones que feia més de 30 dies que teletreballaven.

Així, les dones que han fet teletreball i conviuen amb altres persones a casa han tingut un 29% més de responsabilitat en la cura de persones dependents que els homes en les mateixes condicions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

CCOO critica l’acord laboral signat per a la Copa Amèrica

BARCELONA
ECONOMIA

El Port de Barcelona i el de Xangai col·laboraran en innovació i descarbonització

TÀRREGA
Economia

El Sabadell insta el BBVA a dir quins accionistes donen suport a l’OPA

barcelona
amèrica del sud

L’Argentina es paralitza en la segona vaga general contra Milei

barcelona
Economia

El Sabadell respon: Denuncia el BBVA a la CNMV per vulnerar la llei d’OPAs

barcelona
VIDRERES

L’àrea d'economia va gestionar 67 ofertes de feina el 2023

VIDRERES
Consolidar un monopoli?
l’anàlisi

Consolidar un monopoli?

economia

OPA hostil del BBVA al Sabadell amb acomiadaments

madrid
economia

Rebuig frontal a una OPA que es cola en la campanya

barcelona