Economia

El somni d’adquirir allò que es mostra a les sèries de televisió

Els creadors de l’aplicació mòbil Waital asseguren que el 70% de les persones que veuen sèries o pel·lícules a la televisió estan interessades a adquirir la roba que porten els protagonistes, o la decoració de les cases o, fins i tot, a desplaçar-se als indrets de rodatge. Un equip liderat per l’enginyer Josep Antoni García Pamplona fa que Waital se sincronitzi amb el que s’està veient a la televisió i sigui possible comprar allò que hi apareix. L’aplicació té dos camins per arribar al mateix destí: identifica l’àudio de les imatges que l’espectador està veient amb la seva base de dades, o bé l’usuari pot accedir directament al catàleg i triar la sèrie o pel·lícula que desitja. Al Nadal, Waital ja tindrà 100 títols en cartera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

CCOO critica l’acord laboral signat per a la Copa Amèrica

BARCELONA
ECONOMIA

El Port de Barcelona i el de Xangai col·laboraran en innovació i descarbonització

TÀRREGA
Economia

El Sabadell insta el BBVA a dir quins accionistes donen suport a l’OPA

barcelona
amèrica del sud

L’Argentina es paralitza en la segona vaga general contra Milei

barcelona
Economia

El Sabadell respon: Denuncia el BBVA a la CNMV per vulnerar la llei d’OPAs

barcelona
VIDRERES

L’àrea d'economia va gestionar 67 ofertes de feina el 2023

VIDRERES
Consolidar un monopoli?
l’anàlisi

Consolidar un monopoli?

economia

OPA hostil del BBVA al Sabadell amb acomiadaments

madrid
economia

Rebuig frontal a una OPA que es cola en la campanya

barcelona