Economia

La Costa Brava i el Pirineu de Girona es presenten a Fitur 2024

Els visitants de la fira s’acosten als espais promocionals de la Costa Brava i el Pirineu de Girona per conèixer les novetats en l’oferta turística 2024

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona participa juntament amb els municipis de Blanes, Lloret de Mar i Figueres a la 44a Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR). L’entitat divulga el conjunt de l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona entre professionals del sector i visitants, així com donar a conèixer les novetats per a la temporada 2024, entre les quals es troben elBulli1846 i la Casa Natal de Salvador Dalí. Durant les tres jornades de fira, s’estableixen contactes i relacions amb representants d’empreses del sector del turisme amb l’objectiu d’analitzar projectes de col·laboració. En el mateix marc, es fan les presentacions de la certificació Bioscore Sustainability de turisme sostenible per part de Lloret de Mar, i del nou museu de la Casa Natal de Salvador Dalí de Figueres. El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer, va assistir a la inauguració de l’estand promocional de Catalunya juntament amb l’àmplia delegació de representants dels patronats de turisme i empresaris turístics catalans encapçalada pel secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat, Albert Castellanos, la directora general de turisme, Marta Domènec. Noguer també va participar en reunions amb Aena i diverses companyies aèries i va signar el conveni de col·laboració amb l’operadora Renfe, per fomentar l’ús del tren com a mitjà de transport més sostenible i estimular l’activitat turística, cultural i congressual a la demarcació de Girona. Finalment, durant el cap de setmana, Fitur s’adreçarà al públic general i es divulgaran les propostes culturals, enogastronòmiques i d’activitats a l’aire lliure que les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona ofereixen als potencials visitants. A banda, representants del Patronat de Turisme portaran a terme visites a agències de representació de creadors de continguts i influencers -Keeper experience, Kookerboom i Agència Olympia- amb l’objectiu de donar a conèixer l’estratègia digital de l’entitat i desenvolupar futures col·laboracions per augmentar la presència i visibilitat a les xarxes socials.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona