Economia

ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

Santa Susanna. El lloc on volem viure i L’oasi del Mediterrani. El municipi maresmenc ha estrenat nova identitat corporativa que posa l’accent en la sostenibilitat i la innovació com a principals atractius de la destinació turística i que busca la implicació tant de la ciutadania com dels sectors econòmics, socials i esportius del municipi. La nova aposta, segons el consistori, substituirà l’escut, que es reservarà pern a comunicacions institucionals, i la marca que el municipi tenia des de feia vint anys. L’alcalde, Joan Campolier, va destacar durant la presentació en societat que la imatge té una doble lectura. On volem viure apel·la als veïns i veïnes per remarcar que viure en el municipi no és fruit de l’atzar, sinó d’una decisió conscient i L’oasi del Mediterrani ressalta els atractius de la població com a lloc que cal visitar.

Santa Susanna s’ha convertit en la primera destinació de sol i platja d’Espanya a certificar la seva petjada de carboni; disposa d’un ambiciós pla de renaturalització del seu front marítim finançat amb fons Next Generation i cada cop més és escenari d’un turisme familiar, esportiu i de congressos que, segons l’alcalde, “és un turisme net i sa”. La presentació de la marca s’ha fet en dues sessions que han aplegat a més de 300 persones, entre veïns, treballadors municipals, representants del sector turístic i dirigents institucionals de la comarca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Acaba la vaga de correus a Tarragona sense acord entre treballadors i empresa

Tarragona
economia

La CNMV insinua una sincronia amb Competència perquè cap accionista del Sabadell vagi a l’OPA sense saber-ne les condicions

santander
estats units

Els EUA prohibeixen l’ús de l’antivirus rus Kaspersky per seguretat

barcelona

La Costa Brava preveu vorejar el 100% d’ocupació per Sant Joan

PLATJA D’ARO
ECONOMIA

El Maresme fomenta la col·laboració i la cogestió del sector turístic

MATARÓ

Agricultors gironins visiten finques a França per adaptar-se al canvi climàtic

girona
societat

Les hipoteques d’habitatge creixen un 28,9% a l’abril

barcelona

Claus per a un entorn familiar cibersegur

unió europea

Brussel·les expedienta l’Estat francès pel seu dèficit pressupostari

barcelona