Economia

La Costa Brava es promociona en fires internacionals

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona participarà activament durant el 2011 a divuit fires de turisme, promocionant i comercialitzant els productes turístics i serveis de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. El febrer fa la promoció a l'anomenat saló Mahana, de la ciutat francesa de Tolosa, que va començar divendres passat i acaba dilluns. Els municipis de Roses, Castell-Platja d'Aro, Lloret de Mar, Blanes i l'Escala-Empúries es promocionen amb l'espai Costa Brava, mentre que la població de la Vall d'en Bas ho fa des de l'espai de Pirineus de Catalunya. L'objectiu és potenciar actuacions directes adreçades al canal professional amb operadors tant estatals com internacionals especialitzats. Les altres fires del febrer són la BIT de Milà i la Navatur de Pamplona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

CaixaBank, escollida millor entitat de banca privada digital d’Europa 2024

barcelona
economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona

Acord de col·laboració entre la Cambra i CaixaBank

girona
GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona