Economia

EMPRESA

Sant Aniol i Alma creen un paquet d'aigua i infusió

Les dues empreses presenten la seva primera acció a la fira Alimentària

La marca d'aigua mineral Sant Aniol, de Sant Aniol de Finestres, i l'empresa d'ecoinfusions Alma, amb seu a Aiguaviva, han iniciat un pla d'acció conjunt per crear un paquet amb aigua i infusions. El paquet, que es presentarà a finals d'aquest mes a la fira Alimentària, està pensat per al consum d'impuls i tant es podrà consumir fred com calent. Aquest és el primer dels productes que les dues empreses han dut a terme conjuntament, però estudien “desenvolupar en un futur proper” altres productes, “sempre pensats en la unió de salut i qualitat”.

Aquesta no és l'única novetat que Alma presenta a Alimentària. Enguany, l'empresa, que està compromesa des de fa temps amb el medi ambient, ha decidit canviar el seu envàs de les infusions i tes i fa una combinació entre cartró i plàstic biodegradable “perquè es pugui reciclar”. L'empresa també traurà enguany sis nous sabors al mercat.

Alma va néixer el 2010 amb l'objectiu de crear infusions i tes ecològics amb el millor producte seleccionat en origen mitjançant combinacions de gustos únics en el mercat, dissenyades exclusivament per a la marca. Va començar amb vuit referències i actualment en té 58 entre infusions i tes (inclosos els seus productes per al canal horeca i domèstic”. L'empresa va facturar el 2012 1,2 milions d'euros i disposa de 25 distribuïdors a tot l'Estat.

L'empresa Sant Aniol va ser fundada el 1993 i actualment té una capacitat productiva de 60 milions d'ampolles. L'empresa ven a tot l'Estat espanyol i des de fa més de 10 anys arriba també als principals mercats europeus, al Japó i als Estats Units. L'empresa ha entrat recentment a Singapur i Austràlia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga