Economia

Bye Bike treu al mercat els nous ciclomotors One

La presentació oficial es fa avui al matí a Esponellà

La marca Bye Bike, que forma part del grup Tecnigas Parts SL, de Crespià, presenta avui al matí a Esponellà la nova gamma de motocicletes One –monoplaça– i One+ –biplaça–, que es van mostrar al públic per primera vegada al Saló de la Motocicleta de Milà el 2013 i que ara ja han sortit al mercat. Dels prototips que es van presentar l'any passat a Milà, els nous models Bye Bike han introduït diverses novetats tècniques orientades a reduir el consum i les emissions –es converteixen en els primers ciclomotors amb motor de 50 cc i dos temps a superar la normativa europea d'emissions Euro 3–. Però també amb les motocicletes One i One+ es recupera el concepte clàssic de ciclomotor, que s'ha actualitzat amb tecnologies i materials d'última generació, i se li ha donat una imatge més elegant i moderna. “Així, la gamma formada per One i One+ uneix les millors característiques dels ciclomotors, com són la facilitat d'ús, maniobrabilitat, pes reduït i versatilitat, entre d'altres, amb la tecnologia, equipament i prestacions dels escúters moderns”, expliquen des de l'empresa. La silueta de les Bye Bike ret un homenatge als ciclomotors de finals dels anys seixanta, que es van convertir en un dels mitjans de transport més populars. Estèticament, la principal característica de les noves motocicletes es troba en el frontal, amb una nova careta amb formes més afilades i esveltes. A més, la gamma presenta una nova decoració amb gràfics que fan ressaltar les línies dels vehicles, així com tres colors per a la carrosseria: blanc perlat, negre metal·litzat i gris titani. Les One i One+ ja són a la venda a la xarxa de distribuïdors oficial Bye Bike, a un preu de 1.499 euros (IVA inclòs).

Tecnigas Parts SL és líder en el sector de la motocicleta i en els seus orígens se centrava en la fabricació de sistemes d'escapament per a motors de dos temps de petita cilindrada, però amb el pas dels anys també es va convertir en especialista del disseny i producció de xassís i altres components tant de primer equip com d'aftermarket. Amb una gran expansió a escala internacional i gràcies a una extensa xarxa de distribuïdors, Tecnigas va detectar una demanda de vehicles amb les característiques de les Bye Bike en mercats centreeuropeus que actualment no era satisfeta per cap altre fabricant. Aprofitant el saber fer adquirit per l'empresa durant més de vint anys en el sector de la motocicleta i col·laborant amb històrics proveïdors locals de Girona, que al seu dia van ser importants aliats de reconeguts fabricants, es va desenvolupar íntegrament aquest nou vehicle.

Bye Bike és desenvolupada i produïda a Crespià. Mes de tres quartes parts es produeixen a menys de 150 quilòmetres de la central de l'empresa a Crespià, i “només alguns components provenen de proveïdors estrangers”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona