Economia

L'Aliança vol recuperar els mercats de proximitat

Reus, Salou, Cambrils, Vila-seca i PortAventura treballaran per atreure el turisme que no vagi al nord d'Àfrica

Els patronats de turisme de Salou, Cambrils i la Pineda (Vila-seca), l'Agència Reus Promoció i PortAventura van renovar ahir el conveni de col·laboració per promocionar la Costa Daurada central. La regidora de Turisme de Cambrils, Mercè Dalmau, va qualificar l'acord de “singular i únic”; d'aquest acord en sorgiran campanyes per atreure turistes en mercats d'origen i la presència en fires. Les actuacions es basaran “en criteris de qualitat i s'adreçaran al turisme familiar”, com va explicar la presidenta de l'Agència Reus Promoció, Montserrat Caelles.

L'Aliança turística centrarà els esforços en els mercats català, espanyol i francès. L'acord també preveu l'assistència voluntària en iniciatives com ara les fires de turisme Bebés & Mamás de Barcelona, Fitur de Madrid, el Saló de les Vacances de Brussel·les, la fira Mappro de París i diverses accions de màrqueting de carrer. També s'editarà conjuntament el material de promoció i marxandatge i s'estrenarà el nou portal de l'Aliança, www.familyholidays.cat.

El regidor de Turisme de Salou, Benet Presas, va destacar l'esperit “generós” de l'acord ja que, a més de la promoció de les destinacions, es posa en comú l'oferta complementària cultural, comercial, gastronòmica i de lleure dels municipis, “sense importar-nos que un turista se'n vagi a fer una activitat al municipi del costat”. Presas també va remarcar la fidelitat de l'acord: “En quinze anys ha perdurat l'Aliança, tot i els canvis de governs i de persones.”

Pel que fa a les previsions per al 2016, el titular de Turisme de Salou va pronosticar que la situació conflictiva que es viu al nord d'Àfrica “fa que les destinacions de Tunísia i d'Egipte hagin desaparegut i que a Turquia les vendes hagin caigut en picat”. Els responsables turístics afirmen que s'estan reprogramant reserves que podrien augmentar el nombre de visitants de la Costa Daurada i d'altres destinacions mediterrànies. En aquest sentit, el president del Patronat de Turisme de Vila-seca, Pere Segura, va assenyalar: “Cal estar preparats per atreure aquests clients que no vagin a l'Àfrica.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

unió europa

Brussel·les exigeix a Booking complir amb les restriccions de la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura