Economia

Platja d’Aro també convida a repensar el model turístic

Presenten les conclusions de l’enquesta de diagnosi realitzada entre turistes i empresaris

Faran diverses jornades sobre estratègies per tornar a créixer

Les jornades Repensant el Turisme 2020, paral·leles als moviments entre associacions de comerciants, són la darrera aposta de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro per reflexionar sobre els ajustos i canvis en el principal motor econòmic de la població. Van arrencar divendres passat, amb la presentació de les conclusions de la diagnosi del pla estratègic, i la consultora Maria Segarra va desgranar els punts forts i febles, les amenaces i les oportunitats de futur, extretes de les opinions de turistes i visitants. Hi pesen, per exemple, les crítiques al passeig marítim, o a la necessitat que més comerços i establiments obrin els 365 dies de l’any. I també es reclama un major pes del lleure o activitats esportives i d’aventura, més enllà del comerç.

Arran d’aquest punt de partida, la pròxima cita serà Descobrint el nostre client, el dilluns 16 de novembre, amb presentacions d’estudis sobre el perfil del turista de Platja d’Aro, a càrrec del doctor Lluís Coromina Soler, de la Facultat de Turisme de la UdG, i de la informació territorial de CaixaBank sobre la despesa turística a Platja d’Aro amb Albert Pascual, d’Hotels & Tourism Territorial Catalunya de l’entitat.

La sessió següent serà Construint noves experiències, el dilluns 23 de novembre, amb les propostes Turisme Esportiu, creació i estructuració de producte, a càrrec d’Agnès Güell, directora de projectes a ExtremTeam i responsable de la secretaria tècnica del Club de Màrqueting de Turisme Esportiu del Patronat de Turisme Girona Costa Brava, i una taula rodona amb Juan Carlos Arriga, president de BornComerç de Barcelona, i Sònia Yebra, presidenta de The Shopping Mile d’Andorra.

La darrera jornada, Afrontar el futur, serà el dilluns 30 amb dues conferències: la primera, sobre L’efecte actitud: l’element que mobilitza i dinamitza l’àmbit personal i el professional, a càrrec de Víctor Küpeers, doctor en humanitats i llicenciat en administració d’empreses, consultor, formador, conferenciant i autor de diversos volums d’èxit; i la segona, Esport, arma de construcció massiva: com el seu vincle pot esdevenir promotor per al rendiment econòmic, amb Àlex Sanz, exjugador de bàsquet professional.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga