Economia

Gonzalo Rodríguez

Director de Desenvolupament de Negoci de BBVA a Espanya

“Blindem la seguretat física i ‘online’ de les targetes”

BBVA presenta Aqua, unes targetes que no tenen imprès el número ni la data de caducitat, i el codi de verificació (CVV) és dinàmic per garantir una major seguretat ‘online’

Com funcionen les noves targetes Aqua?

Cada vegada que el client vulgui fer una compra online haurà d’accedir a l’app de BBVA per consultar el número de la targeta, el CVV i la data de caducitat. En estar ocults a la targeta física, elevem el nivell de seguretat, ja que si el client l’extravia ningú podrà utilitzar-ne les dades per efectuar pagaments online. Per aconseguir-ho, ens basem en la tecnologia de cloud i en algoritmes criptogràfics avançats per assegurar la inviolabilitat del codi que s’hagi generat.

Han renovat al mateix temps l’experiència a l’app?

Sí. Creiem que aquesta iniciativa va més enllà del llançament d’una targeta, perquè suposa una nova experiència per als nostres clients respecte als mitjans de pagament. Quan el client accedeix a l’app, troba en primer lloc aquells serveis més utilitzats per facilitar-li les gestions, té un major control de les seves despeses, pot triar la modalitat de pagament i comprar amb més seguretat en les seves compres online. A més, també permet el pagament amb el mòbil en comerços físics.

Com ha estat el procés de desenvolupament d’aquest mitjà de pagament?

Després d’un estudi amb 1.000 clients, vam arribar a la conclusió que la seguretat, la planificació i el control de despeses i productes, així com la possibilitat de poder dur a terme un gran nombre d’operacions a través del mòbil, eren els atributs més valorats. Per aquesta raó, oferim un producte que compleixi amb totes les demandes dels clients des del punt de vista de seguretat, elecció de la forma de pagament i control dels moviments. A més, permet pagar amb el mòbil en comerços físics.

Quins altres serveis innovadors incorporen a la seva aplicació?

També hem afegit la retirada d’efectiu sense contacte als caixers o una visió global dels comerços electrònics o plataformes on els clients hagin registrat les seves targetes. Aquesta nova funcionalitat permet tenir un major control dels instruments de pagament en poder saber en tot moment en quines plataformes digitals s’han introduït.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona