Economia

L’empresa de gelats Dino s’expandeix a Andalusia

Ha situat la botiga a l’emblemàtic hotel Pez Espada de Torremolinos

El nou establiment ha generat cinc llocs de treball

El grup vol ampliar la seva presència al litoral mediterrani

L’empresa de gelats artesans italians Gelati Dino, que té la seu a Empuriabrava, ha iniciat la seva expansió a Andalusia. El nou establiment, el 31è del grup empordanès, està situat a l’hotel Pez Espada, a Torremolinos (Màlaga), catalogat com a bé d’interès cultural i gestionat per la també cadena gironina Med Playa. Amb aquesta nova botiga, de 70 m², l’empresa ha generat cinc llocs de treball.

Fins ara, més enllà de Catalunya Dino tenia botigues a Madrid, Saragossa i Marràqueix. Stefano Rosso, director de marca i tercera generació del negoci, explica: “Dins del pla d’expansió que tenim per a tot l’Estat espanyol ens hem decantat per la Costa del Sol, ja que creiem que el turisme hi allarga més la temporada.” I si tot va bé, segons explica Rosso, de cara a l’any vinent volen obrir una nova botiga a la ciutat de Màlaga i expandir-se també per “més punts del litoral mediterrani”.

A Catalunya, Gelati Dino té el seu gruix de botigues arreu del litoral gironí i a ciutats com Girona i Barcelona. Té un total de 208 treballadors, dividits entre les gelateries i la central d’Empuriabrava. Produeix 450.000 litres de gelat a l’any, el que suposa que anualment fabrica 4,5 milions d’unitats de 100 mil·lilitres. Compra els aliments d’origen i directament al productor.

Dino fabrica, des de fa quatre anys, gelats de gamma ecològica que es troben als supermercats. Distribueix el seu producte a la restauració, amb gustos tradicionals (vainilla, xocolata, sorbets de fruita i cremes de fruits secs) i gastronòmics (foie-gras semicuit de Collverd o pebre de Sichuan). A més, ofereix gelats a mida per als xefs i treballa per a restaurants amb estrella Michelin que busquen gustos curiosos i únics. L’empresa fabrica i prepara ingredients i productes semielaborats per vendre a professionals del gelat artesà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona