Economia

El somni d’adquirir allò que es mostra a les sèries de televisió

Els creadors de l’aplicació mòbil Waital asseguren que el 70% de les persones que veuen sèries o pel·lícules a la televisió estan interessades a adquirir la roba que porten els protagonistes, o la decoració de les cases o, fins i tot, a desplaçar-se als indrets de rodatge. Un equip liderat per l’enginyer Josep Antoni García Pamplona fa que Waital se sincronitzi amb el que s’està veient a la televisió i sigui possible comprar allò que hi apareix. L’aplicació té dos camins per arribar al mateix destí: identifica l’àudio de les imatges que l’espectador està veient amb la seva base de dades, o bé l’usuari pot accedir directament al catàleg i triar la sèrie o pel·lícula que desitja. Al Nadal, Waital ja tindrà 100 títols en cartera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

La CNMV insinua una sincronia amb Competència perquè cap accionista del Sabadell vagi a l’OPA sense saber-ne les condicions

santander
estats units

Els EUA prohibeixen l’ús de l’antivirus rus Kaspersky per seguretat

barcelona

La Costa Brava preveu vorejar el 100% d’ocupació per Sant Joan

PLATJA D’ARO
ECONOMIA

El Maresme fomenta la col·laboració i la cogestió del sector turístic

MATARÓ

Agricultors gironins visiten finques a França per adaptar-se al canvi climàtic

girona
societat

Les hipoteques d’habitatge creixen un 28,9% a l’abril

barcelona

Claus per a un entorn familiar cibersegur

unió europea

Brussel·les expedienta l’Estat francès pel seu dèficit pressupostari

barcelona
Economia

El creixement de l’economia catalana quintuplica el de la zona euro el 2023

barcelona