Economia

estats units

X perd un 71,5% del seu valor des que la va comprar Musk

El nombre d’usuaris de la xarxa social va caure un 15% el primer mes després que el magnat comprés Twitter

La xarxa social X, abans coneguda com a Twitter, ha perdut un 71’5% dels seu valor des que la va comprar Elon Musk, segons un dades de Fidelity, que té participacions de l’empresa. D’acord amb les dades obtingudes per Axios i publicades pel diari The Guardian, a més de la pèrdua de valor de la companyia, el nombre d’usuaris mensuals de la xarxa va caure un 15% el primer any que Musk va comprar Twitter.

Musk va adquirir Twitter per 44.000 milions de dòlars l’octubre del 2022 i la va batejar com a X al juliol del 2023 tot canviant també el logotip de l’ocellet, en un moviment molt criticat pels usuaris.

Segons Fidelity, la xarxa X té actualment un valor de prop de 12.500 milions de dòlars i té fronts oberts importants com la demanda de la UE per propagar desinformació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Rússia

Rússia augmenta un 82% els ingressos per la venda de petroli i gas el 2024

barcelona
unió europa

Brussel·les exigeix a Booking complir amb les restriccions de la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona