Focus

Disputes per tenir presència en els festivals de música

El diari The New York Times publicava un article sobre el darrer Primavera Sound afirmant que el festival ja s'ha convertit en una de les cites musicals més atractives dins el panorama europeu i afegia que és “un model” per a promotors de tot el món.

La poderosa capacitat d'atracció que tenen festivals com el Primavera Sound és un caramel per a les marques cerveseres i no dubten a fer mans i mànigues per tenir-hi presència i, si pot ser, presència exclusiva.

San Miguel i Damm van passar-se anys disputant-se el Primavera i alternant-se en el patrocini, fins que el 2013 va entrar en escena l'holandesa Heineken (que també patrocina el macrofestival Bilbao BBK Live o el FIB de Benicàssim) i es va endur el pastís.

Damm té el domini en el totpoderós Sònar (aquest cap de setmana a Barcelona) i San Miguel ha apostat pel projecte Un lugar llamado mundo, una iniciativa alternativa als grans festivals i amb la qual diu donar suport a la música de qualitat. Mahou (marca germana de San Miguel) patrocina el festival de jazz de Granada i Coronita ha estat la marca associada al festival Rock and Rio.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’operador Jet2holidays creix un 20% a l’aeroport de Girona

vilobí d’onyar
Economia

Collboni diu que “s’activaran totes les palanques” per evitar els efectes de la massificació turística

Barcelona
Economia

El Port de Barcelona busca aliances amb el Quebec

Barcelona
turisme

Cardona s’incorpora a la ruta de productors de sal europeus

CARDONA
TURISME

L’hotel Sa Punta es modernitza i explora allargar temporades

BEGUR

El preu s’encén i s’apaga

Barcelona
Anna Colomer
Coach i experta en dinàmiques d’alt impacte

“L’impacte emocional de caminar sobre vidres i brases transforma”

Barcelona
Informació especial

Windforce 3D apropa la impressió 3D a les activitats més industrials

Informació especial

Un bon ‘financial life planning’ pensant en la jubilació

Assessora del departament laboral de Lleal Tulsà Assessors