El lector escriu

La in-humanitat de Vueling

Dilluns 11 de novembre del 2019. Surt a les 7 h del matí el vol VY1812 de Barcelona cap al seu destí: Munic. Poc abans d’arribar es desvia a Milà, per “emergència mèdica”. Després d’aterrar, els equips mèdics pugen a bord per atendre la senyora que es trobava malament. La senyora surt pel seu propi peu. No poso en dubte el protocol que s’estableix en aquests casos, ni la urgència mèdica de la persona en qüestió. Però la resta de viatgers de l’avió dues hores després continuàvem a Milà, dins de l’avió, sense gairebé informació i ni tan sols se’ns va oferir aigua ni res per menjar, ni volent comprar-lo. Ens van dir que no podien vendre. Dues hores i deu minuts més tard aterràvem a Munic, 12.10 h. Un vol molt llarg i amb molta “in-humanitat” per part del personal de cabina de Vueling.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia