El lector escriu

Vehicles elèctrics i tenir cura del medi

L’any 2018 em vaig comprar un vehicle elèctric, concretament un Citroën e-Mehari. El dia 30 d’agost del 2022 el vaig dur al concessionari perquè no carregava correctament. En el dia d’avui, el vehicle continua al mateix taller i l’explicació és que els falta una peça de la bateria. A banda, jo estic pagant el lloguer mensual de la bateria d’aquest vehicle, tot i fer més d’un any que està parat al taller. Des de Citroën Espanya tampoc m’informen de res ni em donen cap resposta convincent del que està passant, tenint en compte que la major part de les vegades que hi he intentat contactar ni m’han atès o simplement han derivat la responsabilitat del tema a algun superior invisible... També he intentat contactar amb Citroën França, seu central de la marca, però ells se’n desentenen indicant que Citroën Espanya n’és la responsable. Potser sí que els vehicles elèctrics estan encarats cap al futur, però només espero que les marques que en fabriquin siguin més serioses i responsables que Citroën i sobretot que disposin dels materials de recanvi necessaris, ja que, elèctrics i no elèctrics, els vehicles, per mala sort, s’espatllen tot sovint!

Un afectat molt decebut.

Peramola (Alt Urgell)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia