El lector escriu

El naixement de la generació ‘influencer’

Podem afirmar que ha nascut una nova generació: la generació influencer. L’obsessió per guanyar fama ràpidament s’ha convertit en un dels principals objectius en l’actualitat per a gran part dels joves i adolescents. Guanyar milers de seguidors, inclús milions, sembla un repte cada cop més fàcil d’assolir. “Els nens ja no volen ser futbolistes, els nens volen ser influencers”, podria ser un bon resum. Vivim en la cultura de la immediatesa on es busca una gratificació instantània i una aprovació constant. Això es multiplica exponencialment si parlem de les xarxes socials. Una addicció al món digital? No sembla una idea tan boja. Estem pendents de tota mena de notificacions, de likes, interaccions i comentaris. Potser aquí trobem la resposta de les altes taxes d’ansietat, depressió o baixa autoestima entre els joves. Ens hem obligat a viure en un món on l’única opció és tenir una presència en línia, amb totes les conseqüències que això suposa.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia