El lector escriu

El poder de les marques a través de Halloween

Halloween és una celebració que està arrasant de manera universal i cada vegada arriba a més persones i, per tant, també a més marques. Un cop més, observem com empreses de totes les mides s’uneixen a aquesta tendència, aprofitant la nit de bruixes per promocionar i vendre els seus productes, a través d’una imatge més terrorífica i un claim basat en “truco o trato”. Em sembla molt interessant com algunes marques ho han incorporat fins al punt de ser reconegudes per aquesta data especial. N’és un exemple Port Aventura, un parc d’atraccions reconegut a Espanya durant tot l’any, però especialment en aquesta època de l’any, on pots viure una experiència terrorífica a partir de diverses atraccions. I és que per al dia d’avui només em ve una cosa al cap, Halloween és el nou fenomen que personalitza les marques i els aporta un signe característic en la seva identitat corporativa.

Cornellà de Llobregat

(Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia