El lector escriu

L’engany darrere del Black Friday

I amb l’arribada del novembre comença la inundació de campanyes publicitàries del dia més consumista de tot l’any. Sí, el Black Friday. Són aquests moments en els quals veiem la realitat de les marques. Veiem com són capaces de vendre’ns qualsevol història per aconseguir un simple augment de vendes. Volen aconseguir que aquella tarda de divendres, quan acabis de treballar, surtis corrent per poder anar al centre i arrasar amb les teves compres innecessàries i totalment prescindibles. Perquè si et quedes a casa tranquil·lament sense haver gastat un simple euro, et sentis malament per haver deixat passar la millor oportunitat de l’any per comprar. És hora de ser més crítics i no deixar-nos portar per les enganyoses campanyes que s’amaguen darrere dels “descomptes del Black Friday”.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia