Opinió

L’APUNT

Les entrades, al preu que toca

Ticketmaster, gegant mundial en la venda d’entrades per a tota mena d’esdeveniments, va anunciar ahir el tancament del seu portal oficial de revenda: Seatwave. Si, mitjançant aquest web, qualsevol podia vendre al preu que volgués una entrada per a un espectacle al qual finalment no podia (o no volia) assistir, a partir de l’any vinent només podrà fer-ho aconseguint-ne, com a màxim, els mateixos diners que li va costar. Una iniciativa, d’una banda, assenyada (tots aquells que compren localitats a preu d’or haurien de poder desfer-se’n en cas, per exemple, d’agafar una galipàndria) i, de l’altra, esperançadora per a un sector, el de la promoció d’espectacles, darrerament molt preocupat per aquesta i altres formes de revenda per la via digital.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.