Opinió

L’APUNT

El debat es juga a Barcelona

El conductor d’un autobús del Maresme declara satisfet sobre el túnel de les Glòries: “Això s’ha fet per treure cotxes i afavorir el transport públic.” El president del Consell del Maresme deia sobre l’R1 de rodalies que primer s’ha de decidir quin transport públic de futur cal a la comarca. El debat va començar amb la limitació de velocitat als accessos a Barcelona, que va generar una gran polèmica que s’ha demostrat estèril. Han seguit el tramvia per la Diagonal, els carrils bici, les ZBE, les superilles, tots polèmics. Sovint sembla que l’oposició a aquests canvis respon a interessos econòmics i polítics que continuen obviant allò essencial: els problemes de contaminació, salut, habitabilitat de l’espai públic o mobilitat que són la raó de fer-los.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.