Política

Un grup de manifestants unionistes escridassa Pablo Iglesias a l’estació de Sants

El líder de Podem tornava a Madrid després de participar en un programa de TV3

Quan passava pel control de seguretat ha estat identificat i esbroncat per diverses persones que arribaven a la Barcelona per anar a la manifestació en defensa de la unitat d’Espanya

Un grup de persones que viatjava a Barcelona per assistir a la manifestació en defensa de la unitat d’Espanya convocada aquest diumenge per Societat Civil Catalana (SCC) ha increpat aquest matí el líder de Podem, Pablo Iglesias, a l’estació de Sants.

Iglesias estava a punt de passar el control de seguretat de la línia d’Alta Velocitat per agafar un tren de tornada a Madrid quan els manifestants, que acabaven d’arribar a Barcelona amb tren, l’han identificat. El diputat de la formació morada va arribar ahir dissabte a Barcelona per participar al programa Preguntes Freqüents (FAQS) de TV3.

El grup, que onejava nombroses banderes espanyoles, ha començat a escridassar el polític d’esquerres amb crits de “fora, fora”. Després ha corejat també la consigna “Visca Espanya i visca Catalunya”. Iglesias ha deixat la motxilla a l’escàner i, després de recollir-la, ha continuat el seu camí, segons s’aprecia en un vídeo publicat pel digital El Español .

Ja des del tren, el secretari general de Podem ha tret ferro a l’incident a través d’un missatge a la xarxa: “ Qualsevol polític ha d’assumir que l’increpin. Avui m’ha tocat a mi. Mentre no hi hagi violència, cap queixa, seguirem demanant diàleg ”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

MATARÓ

Manifest ciutadà en defensa d’un govern d’esquerres a Mataró

MATARÓ
Estimem Calella s’ofereix a ERC  i al PSC per desbancar Junts
CALELLA

Estimem Calella s’ofereix a ERC i al PSC per desbancar Junts

CALELLA
LA CRÒNICA

Les crispetes dels espies

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

Junts buscarà un pacte amb ERC i la CUP si el PSC vol governar sol a Vilafranca

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Argentina
La cursa electoral

El peronisme camina sense cap rumb

Buenos Aires
GIRONA

Tercera botiga d’Ametller Origen, a l’antic cinema Catalunya

GIRONA
Larrosa inicia, amb el PP, les converses per governar la Paeria
LLEIDA

Larrosa inicia, amb el PP, les converses per governar la Paeria

LLEIDA
ROses

ERC demana a Junts que reconsideri l’acord amb el PSC

roses
SARRIÀ DE TER

El PAS negocia un pacte amb el PSC per liderar l’etapa post ERC a Sarrià de Ter

sarrià de Ter (Gironès)