Política

Divisió a l’executiva comarcal del PDeCAT del Pla de l’Estany

Per ara, Miquel Noguer i Jordi Xargay mantenen la doble militància

Les executives del PDeCAT de Banyoles i del Pla de l’Estany es van dissoldre ahir, després que en la reunió que van mantenir es va evidenciar una divisió interna arran de la crisi que el partit està vivint en l’àmbit nacional. Dels cinc alcaldes que el PDeCAT té a la comarca, tres (Àlex Terés, de Vilademuls; Xavier Quer, de Crespià, i Salvador Coll, de Cornellà del Terri) van anunciar que deixen de militar en aquest partit per afegir-se a JxCat, mentre que els altres dos (Miquel Noguer, de Banyoles –i president de la Diputació–, i Jordi Xargay, de Palol de Revardit) han decidit mantenir la doble militància, de moment. La presidenta del PDeCAT de Banyoles, Joana Vilà, i el president del PDeCAT del Pla de l’Estany, Lluís Costabella, en continuen sent militants. “És una situació molt trista”, va manifestar ahir al vespre Costabella.

La de Tossa dimiteix

D’altra banda, l’executiva del PDeCAT de Tossa de Mar, presidida per Josep Esteve Climent, ha dimitit en bloc. Una part dels seus membres tenen decidit fer-se militants de JxCat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Aragonès ajorna concretar l’Acord de Claredat fins passades les municipals

barcelona
LA CRÒNICA

Ponsatí encén l’eurocambra amb el seu retorn

ABIGAIL GARRIDO TINTA
ALCALDESSA DE SANT PERE DE RIBES (PSC)

“En política hem de ser capaços de buscar acords perquè el municipi avanci”

SANT PERE DE RIBES
estat francès

Els sindicats accepten reunir-se amb Borne la setmana que ve

judici a l’1-o

Serret considerava un deure complir el mandat de fer l’1-O

barcelona
25 anys de pau
L’APUNT

25 anys de pau

El PP i el PSOE critiquen el “circ” de Ponsatí i reclamen que torni Puigdemont

BARCELONA
estats units

El gran jurat que decidirà la imputació a Trump es prendrà un mes de pausa

barcelona

El PSC es presenta “per fer forta Girona de nou”

GIRONA