Política

El PSC presentarà candidatura pròpia al Parlament

Descarta donar suport al candidat dels comuns

La portaveu del PSC al Parlament, Alícia Romero, ha confirmat que el seu grup parlamentari presentarà candidatura pròpia a la presidència del Parlament. “Tenim una possibilitat de tenir la presidència. Jugarem fort en aquest sentit”, ha afirmat en una entrevista al Cafè d’Idees RTVE tot recordant que el PSC és el grup més gran de la cambra catalana . El PSC ha descarta donar suport al candidat dels comuns. El grup parlamentari es reuneix per tractar el tema.

Per a la portaveu la retirada de l’escó a Laura Borràs “arriba tard” i que s’ha anat “desprestigiant” la institució, segons recull l’agència ACN. Divendres que ve hi haurà un ple extraordinari per elegir el relleu a la presidència de la cambra catalana.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Dos espais de reflexió diferents, a Girona, sobre l’1-O: mostra d’art i sopar de lluita

GIRONA
EUA

El congrés aprova mantenir obert el govern federal

Nova York

Turull retreu “l’escalada de declaracions” sobre la negociació per a la investidura de Sánchez

barcelona

García-Page, partidari que el TC suspengui l’amnistia abans que entri en vigor

barcelona
Eslovàquia

Els progressistes esperen que el futur govern no abandoni Ucraïna

Barcelona
política

Presas i Cañigueral seguiran liderant ERC a les comarques gironines

SALT

Junqueras avisa que “no podem renunciar a l’autodeterminació”

BARCELONA

Sánchez diu que després del “teatret” de Feijóo treballaran per “una investidura real”

SEVILLA
vATICÀ

El papa nomena dos cardenals espanyols

Barcelona