Política

Borràs: “Avui és un dia complicat”

L’expresidenta del Parlament recorda que es produeix una “anomalia històrica” perquè no hi ha una sessió no constitutiva

Hores abans de l’inici del ple que ha de servir triar una nova presidència del Parlament, Laura Borràs ha apuntat en una entrevista al Cafè d’Idees ha admès que es tracta “d’un dia complicat” i ha destacat el caràcter anòmal d’una “sessió d’investidura no constitutiva i que començarà com a ordinària quan en realitat el que passa és extraordinari”. L’expresidenta de la cambra ha lamentat que no hi haurà un relleu efectiu de la presidenta sortint a l’entrant i ha denunciat que “tot això s’ha decidit políticament”. Borràs ha tornat a denunciar que no va tenir un judici just ja que “s’han vulnerat fins a 12 drets fonamentals”.

D’altra banda, pel que fa el paper de Junts a l’Estat, la presidenta del partit ha assegurat: “No estem disposats a anar a l’Estat espanyol a salvar-lo dels seus problemes, hem d’anar a resoldre els problemes que l’Estat genera en Catalunya”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

conflicte bèl·lic a l’est d’europa

L’OTAN desplega avions AWACS a Lituània per vigilar les activitats militars russes

barcelona
guerra al Caucas

Bakú exigeix a Erevan no obstaculitzar la integració del Karabakh i centrar-se en l’acord de pau

barcelona

Albares diu que l’oficialitat del català a la UE es tornarà a tractar el 24 d’octubre

barcelona

El PSOE de Madrid vota per l’amnistia i contra la moció del PP que la condemna

madrid
polònia

Polònia reforça el control a les fronteres amb Eslovàquia i la República Txeca

barcelona

Junqueras: “L’acord passa perquè l’amnistia sigui quan abans millor”

barcelona
còrsega

Macron proposa una “autonomia” per a Còrsega

barcelona
política

Junts rebutja que el Govern lideri la negociació

barcelona

L’Església espanyola, en contra de l’amnistia

barcelona