Política

Esquerra Unida critica la «privatització» de la línia 2 del TRAM d'Alacant

Amb motiu de les declaracions del conseller d'Infraestructures i Transports, Mario Flores, en què apostava per estendre la privatització de la nova línia 2 del tramvia a Alacant també a la seua construcció, el diputat d'Esquerra Unida a les Corts, Lluís Torró, ha alertat de «la precària situació financera de la Generalitat, producte combinat de la incapacitat per aconseguir un bon finançament estatal, la baixada dels impostos autonòmics i la despesa multimilionària en obres faraòniques i grans esdeveniments socialment improductius».

Per al diputat, un exemple paradigmàtic d'aquesta política és, la privatització de la línia 2 del tramvia a Alacant. «Ara ja no sols es vol privatitzar la gestió del TRAM sinó fins i tot la pròpia construcció del mateix, amb l'excusa d'abaratiment de costos, però des d'Esquerra Unida volem recordar que les obres del tramvia d'Alacant a Sant Vicent del Raspeig tenen un pressupost inferior al què el Consell s'ha gastat en el circuit de Fórmula 1, que ha demostrat ser una inversió fracassada», ha manifestat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Mas justifica la plantada per avançar cap a un model de finançament bilateral

barcelona
Política

Mor Marc Sivillà, regidor de Cultura i Esports de l’Ajuntament de Fonollosa

ERC de Sant Joan de les Abadesses proposa revertir la puja de la taxa d’escombraries

sant joan de les abadesses

La Guàrdia Civil vincula el finançament de Tsunami directament amb Waterló

barcelona

Abascal diu que el poble voldrà “penjar dels peus” a Sánchez i Montero l’acusa d’incitar a l’odi

barcelona
Memòria democràtica

El ‘Natatxa’ de Camarasa, 85 anys submergit

Camarasa

Rússia intensifica els atacs en tots els fronts per recuperar la iniciativa

BARCELONA

L’exèrcit israelià opera per primer cop dins de Gaza

barcelona

Milei compara la caiguda del mur de Berlín amb les eleccions argentines en ser investit president

BARCELONA