Medi ambient

MEDI AMBIENT

El porta a porta creix al Gironès

Tres municipis més de la comarca del Gironès van començar ahir el sistema de recollida porta a porta (PaP). Fornells de la Selva, Llambilles i Quart s’afegeixen a altres pobles que ho fan des de fa uns mesos o d’altres que ho fan des de fa anys, com ara Celrà i Vilablareix, entre d’altres. A Quart, a més, van estrenar la nova deixalleria municipal, que és al polígon (a la foto).

Amb dades del mes de gener, el percentatge de recollida selectiva de Campllong (89%), Aiguaviva (88%) i Sant Gregori (87%) superava l’objectiu del 75%, marcat del Consell Comarcal del Gironès amb la implantació progressiva del PaP. En aquests tres últims municipis, el nou model va començar al desembre. El dia 15 ho començarà a fer Bescanó i l’1 d’abril serà el torn de Bordils, Cervià, Flaçà, Juià i Sant Joan de Mollet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Les obres de la nova Escola d’Hostaleria de la Costa Brava començaran en breu

sant feliu de guíxols

Girona construirà el tram de vorera pendent al carrer de la Modeguera Gran

GIRONA

Els policies municipals de Girona es disfressen d’esclaus contra el decret d’hores extra

GIRONA

L’ACA sanciona Palau-Saverdera per excedir el consum màxim d’aigua

girona

La Bisbal signa un conveni per fomentar la inserció laboral

LA BISBAL D’EMPORDÀ

Sindicats sanitaris criden a totes les categories de l’ICS a afegir-se dimarts i dimecres a la vaga d’infermeres contra el tercer conveni

BARCELONA
Societat

Mor Jordi Sistach, exregidor de l’Ajuntament de Palamós i primer síndic del municipi

S’engega una exposició per donar valor a la conservació del medi ambient

L’ESTARTIT
la cimera de dubai

La COP28 planteja ara reduir els combustibles fòssils per assolir les zero emissions el 2050

barcelona