Infraestructures i serveis

L’APUNT

I què passa amb els 88 km ja fets?

Tal com reconeix la Plataforma Resposta al Midcat, la decisió dels reguladors energètics de tombar el projecte és una victòria, encara que es deixi la porta oberta a un replantejament i sembla que suposa un precedent a Europa. Els motius del perquè s’ha rebutjat ara el Midcat responen tant a “necessitats de mercat i manca de maduresa”, segons els reguladors, com potser a interessos polítics de nou govern espanyol. Sigui com sigui, sense l’oposició del territori que ha fet visible i ha posat pedres al projecte, aquest hauria anat passant discretament com en els 88 quilòmetres del tram fet entre Martorell i Hostalric. Un tram que, per cert, què passarà ara amb ell? Sentirem a parlar d’indemnitzacions tipus Castor o túnel del Pertús?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Societat

670 situacions relacionades amb LGTBI-fòbia registrades l’any 2023

Barcelona

Maria Cinta Blanch és la nova gerent per “refundar” l’empresa de residus

TERRASSA
transports

En servei la nova parada de Glòries a les línies T4, T5 i T6 de tramvia

barcelona
SERVEIS

Nou pas de vianants accessible entre el passeig Verdaguer i l’estació d’Igualada

IGUALADA
societat

Territori obre el procés per expropiar els primers 5 pisos buits de grans tenidors

barcelona
SOCIETAT

Pescadors de Vilanova i la Geltrú i Llançà, medalles de la pesca catalana 2024

VILANOVA I LA GELTRÚ
serveis

Ferrocarrils posarà noves tanques entre Bellaterra i la UAB perquè els animals no creuin la via

BELLATERRA

La UdG s’uneix al Mes del Comerç Just

girona
Salut

Més enllà dels estudis clínics convencionals