«Hauria de ser un tren»

«Això hauria de ser un tren i ens han colat una carretera que ens haurem de menjar», deia David Gimeno, de Salvem les Valls. Un centenar de membres de la coordinadora contrària a l'eix Vic-Olot es van situar amb pancartes a l'inici del recorregut i no en van permetre l'obertura fins a mitja hora més tard del previst. A banda i banda, hi havia força vehicles que esperaven el moment per passar per l'eix i fins i tot espectadors. Posteriorment van repartir fullets per explicar la seva posició als conductors. Alguns els van rebutjar. Sota el lema Bracons no calia. Hi ha una altra manera de fer, amb el seu president al capdavant, Raül Valls, l'entitat va denunciar que l'eix s'havia construït pels interessos d'un determinat sector polític i empresarial i sense un debat previ. En Joan de Manlleu i un company seu motorista van ser els primers de recórrer l'eix. Ells, i altres usuaris, van valorar positivament la connexió. A la banda garrotxina, l'exalcalde de les Preses, Daniel Terradellas, va ser el primer a creuar-lo també amb moto.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
mobilitat

Mataró comença demà a multar a l’illa de vianants del centre

Mataró
indonèsia

Les autoritats es preparen per fer front a l’erupció del volcà Ruang

barcelona
LA CRÒNICA

Les mestres que fan collir pedres

CRÒNICA

Defensors davant la burocràcia

Societat

L’Ajuntament de Badalona estudia ara com reobrir l’alberg municipal

Badalona
Teresa Prados
Portaveu de No esteu soles, en defensa de les víctimes d’agressió sexual

“Les víctimes senten que han provocat l’agressió sexual”

Badalona
Societat

Planten el Dimoni de les Festes de Maig a Badalona

Badalona
equipaments

Enderrocament “d’urgència” i “per seguretat” de l’edifici de l’Escola de Vela

platja d’aro
sequera

Només 17 hm³ per als regants al Baix Ter

LA TALLADA D’EMPORDÀ