Societat

Promoció digital de la gastronomia garrotxina

La posada en marxa de la Plataforma Gastronòmica de la Garrotxa per fomentar la promoció i compra del producte local de qualitat i la gastronomia, i d’un projecte de capacitació digital són dos dels actius més rellevants del pla de reactivació econòmica i l’ocupació creat per fer front a les afectacions econòmiques de la Covid-19. El coordina la nova oficina de reactivació econòmica, que el proper octubre iniciarà l’atenció al públic des de la seu de DinàmiG. La plataforma pretén aplegar en un espai únic l’oferta de la restauració, els establiments i els productors agroalimentaris i les seves especialitats i els productes agroalimentaris de proximitat. El Garrotxa Digital Talent, que té per objectiu captar nous professionals per al sector TIC i superar la bretxa entre l’oferta i demanda de professionals, és la concreció de l’altre actiu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La Generalitat vol enlairar satèl·lits propis en mig any

Barcelona

Figueres afegeix quatre pisos a la borsa destinada a finalitats socials

FIGUERES

La UE Figueres es nega a suspendre entrenaments

FIGUERES

Aprovat el full de ruta per una mobilitat més sostenible

barcelona

La Creu Roja necessita més voluntaris per fer front a la crisi

GIRONA
SOCIETAT

Concurs de models a l’Espai Gironès de Salt

JAUME SARRAMONA
Pedagog

“No es pot supeditar l’aprenentatge a l’horari d’aula”

barcelona

Els experts troben adient un confinament de 15 dies

barcelona
SOCIETAT

Javier Lafuente, nou rector de la UAB