Societat

Desallotgen una festa il·legal amb unes 300 persones en un mas de Mont-ras

Els Mossos denuncien 184 persones per incomplir les mesures per la Covid-19

Un home és detingut perquè tenia un requeriment judicial pendent

Els Mossos d’Esquadra han desallotjat aquest diumenge una festa il·legal en la que participaven unes 300 persones a Mont-ras, al Baix Empordà.

Aquesta matinada els serveis d’emergències han rebut l’alerta de la matinada de la propietària de la casa rural on s’ha produït el succés. La dona ha denunciat que l’havia llogada a un grup de deu persones –el màxim que permeten les restriccions vigents- però ha advertit que s’hi havien aplegat centenars de persones.

Fins al lloc s’hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos, que han dissolt la concentració i han identificat els participants quan sortien del mas. La policia ha denunciat 184 persones per incomplir les mesures contra la propagació de la Covid-19. A més, han detingut un home que tenia un requeriment judicial pendent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

Marxa per la vida en suport a les mares israelianes i palestines

GIRONA

Barcelona reunirà al juny 14 regions del món per tractar l’adaptació climàtica

BARCELONA
SOCIETAT

Girona, entre les millor ciutats petites del món per viure

GIRONA

Una dona mor atropellada en creuar la N-230 a Lleida

LLEIDA
L’escàndol de la pobresa

Vivint al dia

L’hospitalet de Llobregat
Medi ambient

Musclos farcits de plàstics

Barcelona
EDUCACIÓ

El 95,1% dels alumnes de primària han usat el val escolar

BARCELONA
RELIGIÓ

Mor el bisbe emèrit de Girona, Carles Soler

EDUCACIÓ

La UdG pensa la universitat per als propers 15 anys

GIRONA