Societat

CONSUM

Cesc, l'estrella de Damm

El nou espot d'hivern de la cervesera catalana incorpora Fàbregas com un dels seus protagonistes

A bord d'un vaixell de pescadors, en un càlid dia d'hivern, Cesc Fàbregas i el xef japonès Hideki Matsuhisa participen d'un dels majors plaers de la temporada: gaudir d'una Estrella Damm de la manera més mediterrània, acompanyant un sushi que el cuiner prepara amb les gambes acabades de pescar.

Aquests són els protagonistes i l'argument del nou anunci de la cervesera catalana, que després de quatre campanyes promocionals d'estiu amb el lema Mediterràniament, ara opta per aparèixer en ple hivern. L'espot s'emetrà aquest febrer a tot l'Estat i més tard a Anglaterra, aprofitant que el futbolista hi és molt conegut per les vuit temporades que va jugar en l'equip londinenc de l'Arsenal. Damm va aterrar fa anys a les illes Britàniques i de mica en mica hi guanya mercat.

Amb l'eslògan No és el què, és el com, l'anunci torna a ser un catàleg de les virtuts del Mediterrani –el clima, la gastronomia, el paisatge– i, a la vegada, un elogi de la simplicitat i del fet de fruir cada instant. Una manera d'apreciar les petites coses de la vida amb una cervesa.

Com en tots els anuncis de Damm, la música hi té un paper molt important, i en aquest cas la banda sonora és una original versió en anglès de la coneguda havanera La bella Lola, recreada especialment per a l'ocasió.

El caràcter mediterrani d'Estrella Damm és una de les raons per les quals s'ha comptat amb Fàbregas. La projecció internacional del futbolista i del cuiner Matsuhisa també han estat clau en l'elecció dels protagonistes.

El director creatiu Oriol Villar ha col·laborat en la realització de la campanya. Villar ja va ser l'autor del lema Mediterràniament, expressat fins ara en les campanyes dedicades a Formentera, Menorca, El Bulli i la serra de Tramuntana. El seu treball ha merescut el reconeixement dels professionals del sector, que l'han guardonat amb més de 150 premis en els principals festivals de publicitat. Paral·lelament als premis recollits per l'anunci, la marca ha viscut una important expansió i un creixement internacional, i actualment és present en 47 països.

La directora de cinema peruana Claudia Llosa també ha intervingut en la producció de l'espot. La directora és reconeguda internacionalment per la coproducció hispanoperuana Madeinusa i la reeixida pel·lícula La teta asustada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’onada amb un percentatge d’ingressats a les UCI més alt

Barcelona

L’escut feixista de Joan Carles I ja no presideix el Cinc d’Oros

barcelona
Societat

Allí on les vaques són molt felices

barcelona
GLÒRIA CASALDÀLIGA
Presidenta de la Fundació Pere Casaldàliga

“L’aproximació de Francesc va fer feliç el bisbe Pere”

barcelona

La vacunació arriba a un 20% i el toc de queda perilla

barcelona

Un objectiu comú: desacreditar les ONG

Roma

Itàlia espia periodistes

Roma

L’os es fa fort al Pirineu, on es té constància de 64 exemplars

barcelona

Un objectiu, dos camins

Barcelona