Vallès Oriental

Territori millora l’enllaç entre la C-59 i la N-152a entre Mollet i la Llagosta

Les obres pretenen reduir les congestions i augmentar la seguretat

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha posat en marxa aquesta setmana les obres de millora de l’enllaç de la C-59 amb l’antiga N-152a, al sud de la ciutat de Mollet. L’actuació fixa una inversió de 200.000 euros que permtran augmentar la capacitat de la via i reduir l’accidentalitat.

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha començat aquesta mateixa setmana les obres de millora de la seguretat viària a l’enllaç entre la C-59 i la N-152a.

Els treballs tenen un pressupost de 200.000 euros que permetran eixamplar la carretera C-59 i ampliar el ramal d’incoporació a aquesta carretera des de l’antiga carretera nacional. Tot plegat, ha de contribuir a reduir les retencions i, al mateix temps, reduir l’accidentalitat. Segons les dades de Territori, en aquest punt la C-59 registra un trànsit de 38.679 vehicles diaris de mitjana.

Està previst que l’obra, que es fa en terme de Santa Perpètua de Mogoda, s’enllesteixi durant el mes de juny.

Fins ara, la C-59 perdia un dels dos carrils en sentit Barcelona/C-33 just a l’enllaç amb la N-152a. Amb l’actuació, es construirà un nou carril a la C-59 d’uns 300 metres de longitud que permetrà mantenir la capacitat dels dos carrils donant continuïtat a la calçada.

Al mateix temps, l’obra preveu l’ampliació del ramal d’incorporació a la C-59. També millores d’adaptació de la il·luminació i el drenatge de la carretera a la nova configuració de l’enllaç.

UN SOL CARRIL I VELOCITAT LIMITADA DURANT LES OBRES

Mentre durin els treballs, la calçada de la C-59 en sentit Barcelona tindrà un sol carril de circulació al tram afectat pels treballs. La velocitat, a més, quedarà reduïda perquè el carril és més estret.. Amb tot, Territori preveu mantenir "en tot moment un carril per a la circulació en sentit descendent". Puntualment, però, es tallaran els ramals d’entrada i de sortida de la C-59.

En la darrera fase de l’obra, caldrà tallar tota la calçada i donar pas alternatiu. Serà, però, durant les tasques de pavimentació final que es faran de nit.

La notícia completa a El 9 Nou


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

urbanisme

40è aniversari reivindicant l’enginyer i urbanista Ildefons Cerdà

BARCELONA
GIRONA

La UdG participa en un programa per a entrenadors centrat en dones joves esportistes

GIRONA
canvi climàtic

Augmenten les morts per calor al sud d’Europa

barcelona
infraestructura

Renfe s’espolsa en els Mossos la responsabilitat pels robatoris de coure

barcelona

Alumnes de Cabrera de Mar recullen 300 quilos de brossa dels boscos de Burriac

cabrera de Mar
VILOBÍ D’ONYAR

L’aeroport de Girona supera els 170.000 passatgers el mes d’abril

VILOBÍ D’ONYAR
infraestructures

El nou desastre a Rodalies col·lapsa punts del metro i busos regionals

barcelona

Avança 2,6 milions per fer el projecte i l’edifici de l’escola Mar Nova

premià de mar
societat

Allau d’usuaris al metro per les incidències a Rodalies

BARCELONA