Societat

SUCCESSOS

Tallen la carretera de Sabadell, a Lliçà de Vall, per la fuita en un camió que transportava bidons amb productes químics

Els fets han passat aquest dimecres cap a tres quarts de nou del matí

Una fuita en un bidó de productes químics que transportava un camió ha obligat a tallar la carretera de Granollers a Sabadell, a l’altura de Lliçà de Vall, aquest dimecres al matí. Els fets han passat cap a tres quarts de nou del matí. Els Bombers han contingut la fuita amb sepiolita i sorra.

Protecció Civil ha activat el Pla especial d’emergències per accidents en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril (Transcat) aquest dimecres al matí per la fuita d’un producte químic que s’ha detectat en un camió que carregava diversos bidons mentre circulava per la carretera de Granollers a Sabadell, la C-155, a l’altura de Lliçà de Vall.

Segons fonts de Protecció Civil, el vehicle ha hagut de fer una forta frenada que ha provocat els danys en un bidó, d’uns 200 litres de capacitat. Això ha provocat la fuita de peròxid d’hidrogen, que hi havia a l’interior. Els Bombers han contingut la fuita amb sepiolita i sorra perquè no es podia fer servir aigua, ja que hauria provocat la reacció d’aquest producte. Poc abans de les 10 del matí, ja s’havia pogut fer. La resta de bidons no s’han vist afectats.

Per seguretat, s’ha tallat el trànsit a la carretera de Granollers a Sabadell, entre els quilòmetres 13,8 i 15,2.

Fins a la zona s’hi ha traslladat vuit dotacions dels Bombers a banda de Mossos d’Esquadra, efectius de la Policia Local i sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). No hi ha hagut cap persona ferida.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El Govern planteja reestructurar el cànon de l’aigua perquè pagui més qui gasta més

barcelona

L’arbre de Nadal de Sant Hilari fa onze metres d’alçada

SANT HILARI SACALM
BARCELONA

Barcelona renovarà els Jardinets de Gràcia el 2024

BARCELONA
SOCIETAT

Mor l’activista Jordi Pastallé, activista i fundador de l’ANC a Sant Quirze

Un celler de la DO Empordà participarà a la Festa del Vi Novell de Barcelona

espolla
la Nou de Berguedà

Plantegen tancar un camí que es col·lapsa per evitar cues a la C-16a la Nou de Berguedà

Nou de Berguedà
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Precipitacions febles

barcelona
ADMINISTRACIÓ

L’ajuntament de Girona incorporarà un tècnic/a per millorar l’eficiència energètica

GIRONA
SOCIETAT

Liechtenstein, de dol per la mort sobtada del príncep Constantí