Societat

transports

accident aeri

Troben la segona caixa negra de l'avió d'Egyptair

El dispositiu localitzat aquest divendres és el que enregistra les dades del vol

L'aparell està danyat però se n'ha pogut recuperar la memòria

La comissió d'investigació de l'accident del vol d'Egyptair que va caure al mar el passat 19 de maig ha anunciat aquest divendres la troballa de la segona caixa negra de l'aeronau.

Un dia després de la localització de l'altra caixa negra de l'Airbus A320 sinistrat, la que enregistra l'àudio de la cabina de l'avió, els equips de rescat han localitzat avui el Flight Data Recorder (FDR). Es tracta del dispositiu que enregistra les dades de vol.

La comissió d'investigació precisa en el seu comunicat que els equips de rescat han trobat l'aparell bastant malmès, “a trossos”, però n'han pogut recuperar “la part més important, la que conté la memòria de l'equip”.

Els dos aparelles estan sent traslladats cap a Alexandria on seran lliurats a la Fiscalia General.

La informació que es pugui extreure dels dos aparells serà clau per determinar les causes per les quals el vol MS804 d'Egyptair –que feia la ruta entre París i el Caire– es va estavellar a la Mediterrània, amb 66 persones a bord.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Estabilitzat l’incendi a la serra de Pàndols

Castelló d’Empúries

Inaugurada la Fira del Vaixell d’Ocasió

el temps
servei meteorològic de catalunya

Moviment meteorològic

barcelona
societat

El Parc Astronòmic del Montsec obre temporada amb la reforma del planetari

Barcelona

Barcelona homenatja Oriol Bohigas

barcelona
societat

El papa presidirà la Setmana Santa al Vaticà

Barcelona
MEDI AMBIENT

‘La Vora’ de Girona ja té llocs senyalitzats al parc de les Pedreres

girona

Millores a l’eix Pirinenc entre Ripoll i Sant Joan de les Abadesses

Olot

Barcelona obre els patis de dotze escoles

barcelona