Salvem les Valls recorda que totes les opcions són dolentes

Totes les opcions són dolentes, segons va afirmar ahir el president de la coordinadora Salvem les Valls, Raül Valls, que és contrària a l'eix Vic-Olot. L'entitat es reunirà en els pròxims dies per estudiar les al·legacions que presenta a l'estudi de traçat i d'impacte ambiental. Valls va recordar que la coordinadora sempre ha mantingut que el model d'infraestructura a què respon l'eix Vic-Olot és un model caducat i que no té sentit en el marc del nou pla d'infraestructures de Catalunya, que promou altres models de transport més sostenibles que el de carreteres. A més, va afegir que amb l'actual situació de crisi s'ha reduït dràsticament el nombre de vehicles que circulen per les carreteres. Raüll Valls va fer aquestes afirmacions per denunciar que la variant de les Preses es projecti com una autovia. «Apostar pels quatre carrils és empitjorar més les coses. Quan un veu la traça damunt del mapa, no crec que s'adoni que la ferida és més greu que el viaducte de Joanetes», va sentenciar. El president de Salvem les Valls, a més, va afirmar en referència als estudis d'impacte i ambiental que ara han sortit a informació pública que se'n poden fer molts i de molt contradictoris. «Pel damunt dels estudis, hi ha l'aposta per un model de carretera de quatre carrils amb tot el que això suposa», va dir. I va concloure que cal insistir en la necessitat de definir un altre model de comunicacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona