Infraestructures i serveis

municipal

infraestructures

Instal·len les passarel·les metàl·liques de la nova via del Ter a Sant Joan

La seva instal·lació és la part més vistosa dels treballs que es fan vora la carretera C-38

El nou tram uneix la rambla Bernat Guillem amb la Llaudet

El tram de la via verda del Ter a Sant Joan de les Abadesses es va configurant d’una forma molt evident amb la instal·lació de diverses passarel·les. Criden molt l’atenció dels ocupants dels vehicles que circulen per la zona, a la carretera C-38 entre Ripoll i Molló, perquè tenen una estructura metàl·lica força espectacular.

Aquesta via és molt important per als aficionats al cicloturisme i a l’excursionisme perquè, un cop enllestits els treballs, unirà la ruta del ferro i del carbó –Ripoll-Sant Joan de les Abadesses– amb la vall del Ter fins a Setcases. També connectarà amb la via Pirinexus, que ha d’enllaçar la Catalunya del Nord amb la costa gironina.

El departament de Territori va adjudicar ara fa justament un any les obres d’aquest tram de la via amb una inversió de prop de 940.000 euros. El tram en obres uneix la rambla de Bernat Guillem amb la colònia Llaudet, resseguint la carretera N-260 pel costat nord. Aquest tram té una longitud de vora 2,3 quilòmetres, amb un pendent màxim del 6,3%, i una amplada de 3 metres. D’aquest tram, 800 metres estan inclosos dins de les obres d’urbanització de la Llaudet, que executa l’Ajuntament.

L’itinerari es consolidarà ara amb paviment per millorar-ne l’adherència i facilitar el drenatge de la via al primer tram fins a la colònia Llaudet, que té pendents pronunciats, i es mantindrà aquest tipus de paviment a la resta de la via verda, tot i discórrer per zones més planeres, per evitar canvis de materials entre els diferents trams.

LES XIFRES

940.000
euros
és el cost dels treballs de construcció d’aquest tram de la via verda del Ter a Sant Joan.
2,3
quilòmetres
és la longitud del nou tram, de tres metres d’amplada i un màxim de 6,3% de pendent.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona