Infraestructures i serveis

«Hauria de ser un tren»

«Això hauria de ser un tren i ens han colat una carretera que ens haurem de menjar», deia David Gimeno, de Salvem les Valls. Un centenar de membres de la coordinadora contrària a l'eix Vic-Olot es van situar amb pancartes a l'inici del recorregut i no en van permetre l'obertura fins a mitja hora més tard del previst. A banda i banda, hi havia força vehicles que esperaven el moment per passar per l'eix i fins i tot espectadors. Posteriorment van repartir fullets per explicar la seva posició als conductors. Alguns els van rebutjar. Sota el lema Bracons no calia. Hi ha una altra manera de fer, amb el seu president al capdavant, Raül Valls, l'entitat va denunciar que l'eix s'havia construït pels interessos d'un determinat sector polític i empresarial i sense un debat previ. En Joan de Manlleu i un company seu motorista van ser els primers de recórrer l'eix. Ells, i altres usuaris, van valorar positivament la connexió. A la banda garrotxina, l'exalcalde de les Preses, Daniel Terradellas, va ser el primer a creuar-lo també amb moto.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona