Foment proposa traslladar l'estació de tren de La Garriga a l'alçada del carrer Guifré

Ministeri de Foment ha proposat a l'Ajuntament traslladar l'estació de tren a l'alçada del carrer Guifré amb la intenció, que en el moment que es faci el desdoblament de la via, també s'hi construeixi el PAET (lloc d'estacionament i avançament). Una opció que descartaria que aquest es fes a la zona de Can Queralt, disminuint l'impacte ambiental. La construcció del PAET assegura que la Garriga sigui sent considerada com una estació de la zona del Vallès amb una freqüència de trens superior a la zona següent, que ja és Osona.

La nova ubicació de l'estació, on a curt termini es construirà un pas subterrani fruit del programa de supressió de passos a nivell que porta a terme l'Adif, facilitaria la construcció d'un gran aparcament.

Des de l'Ajuntament s'ha deixat clar a Foment que en cas que es faci el trasllat, aquesta opció no facilitaria el desenvolupament urbanístic de la zona de can Violí ja que no aniria lligada a la modificació del Pla Parcial. Les obres de desdoblament de la via de la línia de Montcada-Vic, que ara estan en aquesta primera fase de realització del projecte informatiu, es preveuen executar a partir del 2014.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona