Serveis

MOBILITAT

El bus entre els municipis de la vall d'Aro deixa de circular

Per anar de Santa Cristina a Platja d'Aro s'hauran de fer servir les línies de Girona, Barcelona i l'Escala

La línia interurbana d'autocar entre Castell-Platja d'Aro, Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols, establerta el 2001 en conveni entre els tres municipis, l'empresa Sarfa i la Generalitat, ha deixat de circular coincidint amb l'inici de l'any. El servei reforçava les freqüències i el nombre de parades de les línies de llarg recorregut, però les administracions havien de subvencionar el 90 per cent del seu cost, ja que la venda de bitllets només cobria el 10 per cent restant, i s'ha decidit suprimir-la per deficitària.

El bus feia 20 recorreguts diaris els dies feiners i 9 els dissabtes, amb un nombre de parades que s'incrementava a l'estiu per donar cobertura als usuaris dels càmpings. Segons dades facilitades per l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro, però, només la feien servir 32.500 viatgers a l'any. Aquest consistori hi va destinar, l'any passat, 99.016 euros.

Alternatives

La connexió entre els tres municipis es manté amb la línia d'autobús GironaCosta Brava, que circula per l'anella de les Gavarres. I per anar de Platja d'Aro i s'Agaró a Sant Feliu també hi ha la línia que uneix l'Escala amb la vila ganxona, com també la que connecta Barcelona amb la Costa Brava.

LA XIFRA

99.016
euros
costava a l'any el servei a l'Ajuntament de Platja d'Aro. El 10% del pressupost es cobria amb bitllets


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona